יום שבת, 31 באוקטובר 2015

למה עיצוב אתרים כל כך חשוב לך כבעל עסק?

בעלי עסקים רבים המבקשים לבנות אתר אינטרנט, מוותרים מראש על עיצוב אתרים כדי לחסוך בעלויות.
אך עיצוב האתר דורש התייחסות מיוחדת, כיוון שהוא זה שיעלה במידה רבה את כמות המכירות שיגיעו לעסק בעקבות אתר האינטרנט שלו. עיצוב האתר הוא בעל משקל כבד בהחלטה שמקבל הגולש לגבי סגירת העסקה עם העסק כן או לא, ולכן הוא הופך להיות חלק בלתי נפרד מהמוצר השיווקי החשוב ביותר לעסק – אתר האינטרנט. המומחים של אביב עיצובים מסבירים למה חשוב לעצב את אתר העסק.

לסקרן את הגולשים

תפקידו של אתר האינטרנט שלך הוא לחשוף את קהל היעד לעסק, למוצרים ולשירותים שלו, ולגרום להם לבצע בסופו של דבר רכישה. בשביל לגרום לגולש קודם כל להישאר זמן מה בתוך האתר שלך ושנית לגרום לו להוציא כסף מכיסו, אתה צריך ליצור אתר שיהיה מספיק מושך עבורו ומספיק מעניין ומסקרן. מרגע שהגולש נשאר באתר הוא צריך לעבור תהליך שגורם לו להגיד בסופו של דבר "אני רוצה". יצירת הסקרנות במידה רבה נגרמת על ידי עיצוב אתרים איכותי ומקצועי.

הקפד לעצב את האתר לפי המיתוג של העסק 

עיצוב אתר אינטרנט בראש ובראשונה יסתמך על המיתוג של העסק. אם דאגת לבצע מיתוג לעסק, אל תשכח להעביר למעצב האתר איתו אתה עובד את כל החומרים שקיבלת מהגרפיקאי הקשורים למיתוג, כמו לוגו וספר מותג. מעצב אתרים טוב ידע לקחת את המיתוג שביצע הגרפיקאי ולהלביש אותו באתר בצורה נכונה. לאתר משקל כבר מאוד ביצירת תהליך מיתוג נכון ולכן הוא חייב לשקף את המיתוג שנעשה לעסק, כשלמעשה הוא משקף כאן את המהות של העסק.

להתאים את האתר לקהל המטרה 

עיצוב אתרים חייב לספק את הסחורה לקהלי המטרה של העסק. לשם כך נדרש מעצב האתר לבצע מחקר לגבי שווקי המטרה של עסק ולהבין מה הם מחפשים, מה יגרום להם להישאר ומה יגרום להם לקנות. העיצוב של האתר חייב להסתמך על כל אלה אחרת הוא לא יבצע את העבודה או שהוא יבצע אותה באופן חלקי. אנחנו יכולים לראות ברשת הבדלים בולטים בקהל המטרה רק על פי התבוננות בעיצוב עוד לפני שמסתכלים על התוכן. למשל אתרים של מרפאות לא יהיו זהים מבחינת הקונספט העיצובי, ואנחנו נראה הבדל משמעותי בין מרפאות ילדים למרפאות המיועדות למבוגרים, וכן בין מרפאות הוליסטיות לבין מרפאות קונבנציונאליות. ההבדלים נובעים מכך שקהל המטרה משתנה, ולכן החוויה שהאתר צריך לשדר לגולש משתנה אף היא, ובעקבותיה עיצוב אתרים יתבטא בהבדלים ניכרים.

מאמרים נוספים:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה